Fashion news

Η νέα καμπάνια της Benetton για έναν κόσμο που δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδιος

Η νέα καμπάνια της Benetton για έναν κόσμο που δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδιος

Ένα ζευγάρι τεράστιων χρωματιστών γυαλιών, όπως αυτά που χρησιμοποιούνταν για να παρακολουθούμε ταινίες 3D. Αυτό είναι το μαγικό στοιχείο που επαναλαμβάνεται στα γραφικά της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της United Colors of Benetton, ένα σύμβολο χαράς και ανοιχτής αγκαλιάς, αλλά ταυτόχρονα και ένα όραμα για τον νέο κόσμο που ανοίγεται πλέον μπροστά μας.

Οι εικόνες αφηγούνται την ιστορία της νέας συλλογής Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2020 που σχεδιάστηκε από τον Jean-Charles de Castelbajac. Μια πανδαισία χρωμάτων, στην πιο κλασική συνταγή και παράδοση της Benetton, όπου τα βασικά ενδύματα της μάρκας συνδυάζονται με τζιν, καρό και μοτίβα εμπνευσμένα από τα Looney Tunes, τα γκράφιτι του Keith Haring και τα πρωτότυπα γραφικά της Benetton.

Ένα φρέσκο, πολυεθνικό, αισιόδοξο καστ παίζει με πολύχρωμα αρκουδάκια, ένα σύμβολο που σηματοδοτεί την αλλαγή σκυτάλης και τοποθετεί τα κλειδιά του μέλλοντος στα χέρια της Generation Z, στα όνειρα, τις συνήθειες και τις πεποιθήσεις τους.

Ο φωτογράφος Matteo Montanari, ο οποίος μετράει μια δεκαετία εμπειρίας με τις κορυφαίες εταιρίες μόδας στον κόσμο, επιφορτίστηκε με το δύσκολο καθήκον να αποτυπώσει με σύγχρονο τρόπο την παράδοση των ιδιαίτερων κωδικών επικοινωνίας της United Colors of Benetton, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα ψηφιακά μέσα.

Μετά την παγκόσμια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, η νέα διαφημιστική καμπάνια σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στην επικοινωνία του Ομίλου Benetton, παρουσιάζοντας τις νέες της ιδέες.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… elle.gr

Σχετικά άρθρα